Naujienų portalas

„Eiva 53“ – vieta, kur susitinka išskirtinės kokybės ir tvarios mados mylėtojai

Atokiau senamiesčio šurmulio, sostinės J. Basanavičiaus gatvėje, gruodžio pradžioje duris atveria nauji prancūziško šampano namai „Eiva 53“. Champagne A. Bergere Baltic distribucijos strategė Orinta Eivaitė-Hoang naujausią savo projektą dedikuoja išskirtinių produktų ieškantiems ir ypatingą kokybę vertinantiems žmonėms.

Nuo degustacijų iki mados prezentacijų

Keletui mėnesių į priekį suplanuotos degustacijos, mados, juvelyrikos kolekcijų pristatymai prognozuoja, kad naujieji šampano namai nuolat bus pilni jaudinančio šurmulio ir naujovių.  „Eiva 53“ ne tik prekiaus šampanu ir rengs degustacijas – svečiai galės asmeniškai susipažinti su skirtingų mados namų kūrėjais, pabendrauti, tuo pačiu, rasti naujų verslo kontaktų.

Svečiai iš Italijos mados namų

Pirmąją gruodžio savaitę čia vieši Italijos mados namų „Santarelli“ atstovai, kurie pristatė kostiumų kolekciją, parengtos Pitti Uomo mados savaitei Florencijoje. „Eiva 53” atidarymo svečiai džiaugėsi galimybe susipažinti ir smagiai pabendrauti su italais.

Pristatoma tai, ką kitos šalys turi geriausio

Orinta Eivaitė-Hoang turi ambicingų planų – šampano namuose pristatys ne tik Prancūzijos ir Italijos kultūrą bei produktus, bet ir gėrimus iš Japonijos, su kurios tiekėjais puoselėja tvarius verslo santykius: „Mūsų klientai – daug keliaujantys, žingeidūs, aktyvūs žmonės, kurie prioritetą teikia klasikai, kokybei, ilgalaikę vertę turintiems, išieškotiems dalykams. Gerai jausdama klientų nuotaiką, poreikius, nusprendžiau panaudoti turimus verslo kontaktus Italijoje, Prancūzijoje ir Japonijoje bei sukurti Vilniuje vietą, kurioje ne tik perkama, bet ir bendraujama, kurioje pristatoma tai, ką kitos šalys turi geriausio.“

Svarbu skonis ir istorija

Išgryninti idėją ir suformuoti pasiūlą Orintai padėjo ilgas pandemijos laikotarpis, keitęs klientų įpročius ir prioritetus. „Pastebėjome, kad vis daugiau klientų prioritetą teikia kokybei. Ne tik skonis svarbu, bet ir istorija – domisi tiek gamintojais, tiek gamybos procesu. Lietuvis pirkėjas vis labiau išprusęs, reiklus – tai motyvuoja ieškoti ir vežti dar daugiau kokybiškų produktų“, – džiaugiasi verslininkė.

Organizatorių foto

Jums gali patikti