Naujienų portalas

Karantinas išėjo į naudą: „Kavos draugas“ tapo kavos aparatų rinkos lyderiu Baltijos šalyse

Bendra kavos aparatų rinka Baltijos šalyse balandžio mėnesį susitraukė 11 proc., tačiau kavos ir kavos aparatų prekybos tinklo „Kavos draugas“ pardavimo rezultatai išaugo daugiau nei 100 proc. Tai lietuvių bendrovei leido tapti kavos aparatų prekybos lydere Baltijos šalyse.

Pasak „Kavos draugo“ įkūrėjo ir vadovo Aurimo Vainausko, šis faktas paaiškėjo gavus tyrimų bendrovės „Baltic Research Center“ surinktus ir apibendrintus balandžio mėnesio prekybos kavos aparatais duomenis.

„Dar kovo mėnesį mūsų užimama kavos aparatų rinkos dalis Lietuvoje ir Latvijoje buvo po 31 proc., o Estijoje – 28 proc. Tačiau jau balandį mūsų parduodamų kavos aparatų dalis Lietuvoje sudarė  47 proc., Estijoje – 46 proc., o Latvijoje – 34 proc.“ – nurodė „Kavos draugo“ vadovas A. Vainauskas.

Jo teigimu, iki šiol „Kavos draugas“ metai iš metų augo panašiu tempu, kaip ir bendra rinka, tačiau, užgriuvus koronaviruso pandemijai, bendrovės rezultatai pranoko net pačias optimistiškiausias išankstines prognozes.

„Pavyzdžiui, Lietuvoje karantino laikotarpiu kavos aparatų rinka, palyginti su praėjusių metų tuo pačiu laikotarpiu, susitraukė apie 15 proc., o „Kavos draugas“, priešingai –  išaugo net 103 proc.“, – sakė A. Vainauskas.

Anot „Kavos draugo“ vadovo, įspūdingą šuolį bendrovei pavyko padaryti dėl ištobulintos elektroninės prekybos sistemos ir efektyviai išnaudotų rinkodaros kanalų.

„Karantinas tapo negailestingu testu, parodžiusiu tikrąjį kavos aparatų prekybininkų pasirengimą aptarnauti klientus internetu. Nemaža dalis rinkos dalyvių buvo užklupti tinkamai nepasiruošę ir susidūrė su dideliais iššūkiais, drastiškai mažėjančiais pardavimo rodikliais. Mums krizė tapo puikia galimybe išnaudoti savo pranašumus ir per devynerius veiklos metus užaugintą potencialą“, – aiškino A. Vainauskas.

Jums gali patikti