Naujienų portalas

Lizingu lietuviai perka ir atostogas, ir plastines operacijas

Lizingu pirkti buitinę techniką ar elektronikos prekes jau tapo įprasta. Tačiau pastaruoju metu Lietuvoje populiarėja investicijos ne į daiktus, o į save – atostogų, pramogų ir net plastinių operacijų pirkimas išsimokėtinai.

Pasak Vaidoto Rimeikio, finansų bendrovės „Mokilizingas“ komercijos direktoriaus, laisvalaikio ir kitų paslaugų pardavėjai bei lizingo paslaugų teikėjai derinasi prie klientų norų ir pageidavimų.

„Tendencijas diktuoja rinka. Vis daugiau žmonių, ypač įsigydami didesnius pirkinius, nenori iškart sumokėti visos sumos. Juk galima už naują telefoną, kompiuterį ar net atostogas mokėti nedidelėmis dalimis kas mėnesį, o paslaugą ar prekę gauti iškart. Verslas į tai reaguoja, tad tokiu būdu bus galima įsigyti vis daugiau ir įvairesnių paslaugų“, – sakė V. Rimeikis.

Keliones vis dažniau perka iš anksto

Kelionių agentūros „Air Guru“ pardavimų vadovo Tado Čekavičiaus teigimu, jų klientai vis dažniau keliones užsisako iš anksto. Gana dažnai kelionės perkamos ir kaip dovana, tad susidomėjimas kelionėmis Kalėdiniu laikotarpiu išauga.

„Pastebime tendenciją, kad jau dabar, metų pabaigoje, lietuviai įsigyja keliones 2019-ųjų pavasariui, vasarai ir net rudeniui. Perkant iš anksto galima ir sutaupyti. Be to, taip lengviau planuoti savo finansus, nereikia staigiai išleisti didelės pinigų sumos, o tai – itin aktualu šeimoms, kurios kelionę perka 3 ar 4 asmenims“, – sako T. Čekavičius.

Vidutinis kelionių agentūros klientas – 28-40 m. dirbantis, stabilias nuolatines pajamas turintis žmogus.

Pasak T. Čekavičiaus, lietuviai dažniausiai renkasi poilsines keliones 7 dienoms „viskas įskaičiuota“ tipo viešbučiuose, o kelionei vienam asmeniui vidutiniškai skiria 500-600 eurų. Kryptys įvairios – nuo Egipto ir Turkijos iki naujų krypčių, tokių kaip Albanija, Bulgarija ar Gruzija. Tiesa, nemažai žmonių keliauja ir į egzotiškas keliones, pavyzdžiui, Pietryčių Aziją.

„Lizingo paslauga labai reikalinga keliones perkančioms šeimoms su vaikais bei kitoms didesnėms žmonių grupėms. Po vieną kelionės išsimokėtinai perkamos rečiau, o keliaujantieji su visa šeima šia paslauga naudojasi labai noriai“, – atkreipia dėmesį T. Čekavičius.

Pramogos – taip pat išsimokėtinai

„Pastebime, kad lietuviai vis atsakingiau planuoja savo finansus, skirsto savo finansinius srautus, todėl jiems svarbus paslaugų teikėjų ir finansų bendrovių lankstumas“, – teigia „Mokilizingo“ komercijos direktorius V. Rimeikis.

Su juo sutinka ir „Vichy“ vandens parko generalinis direktorius Marius Šiškauskas. Anot jo, svarbu klientui suteikti laisvę ir galimybę rinktis, kaip jis nori mokėti už teikiamas paslaugas – ar mokėti visą sumą iškart, ar dalimis išskirstant per pasirinktą laikotarpį.

„Gruodžio mėnesį pas mus vyksta aktyvūs metinių vandens parko lankymo abonementų pardavimai. Juos dažnai įsigyja ne pavieniai asmenys, o šeimos. Taip pat tokie abonementai perkami kaip dovana, todėl lizingo paslauga – labai aktuali“, – sakė „Vichy“ vandens parko generalinis direktorius.

Šiemet paslauga įsigyti vandens parko narystės metinę kortelę išsimokėtinai taikoma pirmąkart, tačiau „Vichy“ atstovai teigia jaučiantys didelį susidomėjimą. „Šie abonementai parduodami per itin trumpą laiką, o jų kiekis ribotas, todėl džiaugiamės, kad šiemet metinę narystę galės įsigyti kiekvienas norintis ir tam tikrai nereikės ištuštinti visos piniginės“, – teigia M. Šiškauskas.

Lizingas plastinėms operacijoms per metus populiarėjo ketvirtadaliu

„Mokilizingo“ komercijos direktoriaus teigimu, smulkioms grožio procedūroms lizingo poreikio rinkoje dar nėra, tačiau sparčiai auga susidomėjimas galimybe išsimokėtinai pirkti brangesnes ir didesnes grožio procedūras.

Pasak plastinės chirurgijos klinikos „Grožio chirurgija“ marketingo ir pardavimų vadovės Renatos Petraitytės, žmonės vis drąsiau perka lizingo būdu. 2018 m., lyginant su praėjusiais, plastinių operacijų pirkimas išsimokėtinai paaugo net 25 proc.

„Dažniausiai išsimokėtinai perkamos tokios plastinės operacijos kaip vokų pakėlimas, krūtinės pakėlimas ar mažinimas, pilvo plastika ar šių operacijų kombinacijos, kurios kainuoja kiek brangiau, tad klientams jas apmokant lizingu tenka ne tokia didelė finansinė našta sumokėti visą sumą iš karto“, – pasakoja R. Petraitytė.

Lizingo nauda – abipusė

„Galimybė vartotojui pirkti paslaugą išsimokėtinai yra naudinga ne tik pirkėjui, bet ir pardavėjui. Pardavėjo atveju, taip neprarandami potencialūs klientai. Vartotojas tuo tarpu gali gauti paslaugą ne tik tada, kai yra sukaupęs reikiamą sumą, o iškart, kai jos prireikia“, – naudas vardina „Mokilizingo“ komercijos direktorius V. Rimeikis.

Jis sako pastebintis, kad lietuviai lizingu vis dažniau perka ne tik prekes, bet įvairias paslaugas, taip kontroliuodami savo išlaidas ir mokėdami pasirinkto dydžio įmokas per jiems asmeniškai priimtiną laikotarpį.

Duomenų analizės ir prognozavimo technologijų kompanijos „Scorify“ duomenys rodo, kad šiemet vidutinė lizingo suma siekė 593 eurus.

Jums gali patikti