Naujienų portalas

Prie sveiko maisto startuolio „12 O’Clock Box“ komandos prisijungia atlikėjas Justinas Jarutis

2020-ųjų rudenį startavęs projektas „12 O’Clock Box“ – dviejų vilniečių – Eglės Stankevičiūtės ir Juliaus Valančausko – siūloma galimybė Vilniaus gyventojams ir miesto svečiams užsisakyti visos savaitės ar net ilgesnio laikotarpio pietus į namus. Visai neseniai startuoliu tapęs „12 O’Clock Box“ prekės ženklas yra paruošęs dar daugiau staigmenų savo klientams ir partneriams – prie projekto komandos prisijungė žinomas atlikėjas Justinas Jarutis.

„12 O’Clock Box“ įkūrėjai Eglė ir Julius šiandien džiaugiausi ypatingai sparčiai augančiu jų startuolio populiarumu ir dalinasi, kad jų verslo vystymosi greičiui įtakos padarė karantino metu prarasti pajamų šaltiniai. Pora juokiasi, jog įprastiems darbams sustojus, net neturėjo galimybės bijoti rizikuoti ir galvoti, kad nepasiseks. Taip per vieną vakarą sukurta „Facebook“ paskyra ir pirmasis jų įmonės logotipas jau kitą rytą tapo realiu jų verslu.

„70V“ – rizikos kapitalo fondo ir akseleratoriaus, investuojančio į didelį plėtros potencialą turinčias B2B (verslas verslui – red.) įmones – partneris Gytenis Galkis patikina, kad fondo susidomėjimą „12 O’Clock Box“ prekės ženklu labiausiai nulėmė komanda:

„Mus pirmiausia sužavėjo Eglė ir Julius, nes, praradę darbus, jie lanksčiai ir dinamiškai adaptavosi prie naujos realybės, o jų idėja taip pat prisitaikė prie pakitusių žmonių poreikių ir naujos jų rutinos. Kaip rizikos kapitalas mes niekada neinvestuotumėme į restoraną, bet akį patraukė tai, kad jie į mus kreipėsi jau turėdami klientų ratą, nors tuo metu neturėjo net internetinio puslapio. Savo aplinkoje matome nemažai verslių asmenų, kurie ateina su idėjomis, bet reikalauja labai daug pradinių investicijų prieš pradėdami realiai veikti.“

Šiandien „12 O’Clock Box“ yra pirmasis „70V“ fondo finansuojamas maisto tiekimo pagrindu paremtas startuolis, o su laiku atsirado ir jo internetinė svetainė www.12oclockbox.com, kurioje galima prenumeruoti pietus savaitei ar net mėnesiui. Užsukus į startuolio internetinį puslapį, jo vizija atrodo gana aiški, tačiau E. Stankevičiūtė ir J. Valančauskas dalinasi, kad prekės ženklo identiteto paieškos buvo bene sudėtingiausia užduotis:

„Mūsų verslo idėja gimė greitai. Vėliausiai gimė prekės ženklo identitetas. Kadangi Julius yra profesionalus muzikantas, pirma siejome savo maistą su muzika. Vis dėlto, pamatę, kad mūsų pirmųjų ištikimiausių klientų ratas – žinomesni ir veiklūs žmonės, supratome, kad mūsų prekės ženklo savybės atsispindi mūsų klientuose ir buvo aiškios dar apie jas nepagalvojus. Tai – solidumas bei išradingumas.“

„12 O’Clock Box“ įkūrėjai teigia, kad būtent tokiomis savybėmis pasižymi prie startuolio prisijungęs trečiasis komandos narys – atlikėjas ir muzikos kūrėjas Justinas Jarutis.

„Viskas atsitiko taip, kaip dažniausiai atsitinka puikūs dalykai. Nuo pradžių sekiau Eglės ir Juliaus idėjos eigą – labai palaikau nedidelius, bet vizionieriškus naujus lietuviškus verslus. Galiausiai vieno filmavimo metu paragavęs maisto likau sužavėtas tiek juo, tiek visa idėja bei įpakavimu. Parašiau Juliui, su kuriuo esame pažįstami daugiau nei dešimtmetį, kad jei galiu kuo nors prisidėti prie tokio skanaus projekto – mielai tai padarysiu.“ – pasakoja J. Jarutis.

„70V“ partneris G. Galkis akcentuoja, kad startuolių savininkams derėtų gerai įsivertinti naujų akcininkų įvedimą ir pasverti jų atnešamas naudas, tačiau neabejoja, kad J. Jarutis „12 O’Clock Box“ komandai suteiks pridėtinės vertės. E. Stankevičiūtė ir J. Valančauskas taip pat nedvejoja dėl sprendimo teisingumo – šiuo metu Julius rūpinasi maistu, kuris patenka į dėžutes – ieško ir adaptuoja receptus, gamina, siūlo rinkodaros idėjas; Eglė dirba su klientų ir investuotojų paieška bei logistika. Justinas šiame trejete taps ne tik bendrasavininku, bet ir prekės ženklo ambasadoriumi:

„Augdami siekiam, kad įmonė iš visų pusių būtų paremta skirtingų kompetencijų specialistais. Justinas labiausiai padės susitelkti ties startuolio įvaizdžio kūrimu, prekės ženklo reputacijos bei žinomumo didinimu ir sklaida, prisidės kuriant ir vystant komunikacijos bei rinkodaros strategiją, įmonės viziją. Turbūt nėra geresnio žmogaus, kuris galėtų atstovauti „12 O’Clock Box“ veidą – Justinas atitinka mūsų kuriamą solidų ir patikimą įvaizdį, atradome visiems artimą bendrą stilistiką, bendravimo su klientu toną bei mūsų komandos sinergiją.“ – sako E. Stankevičiūtė ir J. Valančauskas.

Kalbėdamas apie komunikaciją G. Galkis pabrėžia, kad ji yra itin reikšminga produktams ir paslaugoms, orientuotoms į vartotoją. Vis tik prekės ženklo ambasodoriaus ir viso prekės ženklo komunikacijoje būtini įdomūs ir autentiški sprendimai. Justinas Jarutis kol kas neišskiria numatytų startuolio komunikacijos planų akcentų, tačiau teigia, kad viliasi projektui įnešti viešumo, daugiau populiarumo, o komunikacijoje sieks akcentuoti kokybišką maistą, tvarumą ir stilių. „12 O’Clock Box“ komanda taip pat akcentuoja, kad kokybiškas maistas jų akimis yra matuojamas ne kalorijomis, o produktų natūralumu bei jų maistingumu. Startuolis yra orientuotas į žmogų, kuris nori valgyti visavertį maistą, tačiau negali skirti pakankamai laiko etikečių studijavimui, sveikų produktų paieškai, siuntimuisi bei maisto gaminimui.

Už darną su gamta kovojantis prekės ženklas renkasi tik kokybišką, natūralų maistą ir tik daugkartinio naudojimo maisto dėžutes. Besidžiaugdami, kiek vienkartinių pakuočių jie sutaupė nuo įmonės įsikūrimo pradžios, startuolio akcininkai nepamiršta ir kitų prasmingų darbų, pavyzdžiui, 20-ies pastovių „12 O’Clock Box“ maisto prenumeratorių prenumeratos uždirba prenumeratą vienai iš nepasiturinčių vienišų mamų.

Save vadinantys jaunu verslu, prasidėjusiu namų virtuvėje, „12 O’Clock Box“ komandos nariai ruošiasi naujiems išbandymams, kuomet, pakitus karantino sąlygoms, kartu pasikeis ir žmonių rutina. Startuolio akcininkai jaučiasi pasiruošę priimti naujus iššūkius ir adaptuotis prie rinkos sąlygų, o, subūrus dar platesnį klientų ratą gimtinėje, turi ambicijų plėstis į kitus Europos didmiesčius, tokius kaip Varšuva, Kopenhaga, Stokholmas ir kt.

Jums gali patikti