Naujienų portalas

Rudens sezoną laikas prie TV pailgėjo 40 minučių

Rudeniop žiūrovai ima vėl praleisti daugiau laiko prie TV ekranų – spalį Lietuvos gyventojas per parą prie televizijos praleido vidutiniškai 3 val. 50 min., t.y. 40 min. daugiau nei vasarą. Pagausėjusį žiūrovų būrį TV kanalai pasitiko audringa konkurencija, rodo „Kantar“ duomenys.

Laikas prie TV išaugo penktadaliu

Ir šiais metais stebima tendencija, kad šąlant orams ir trumpėjant dienoms, TV auditorijos ir laikas prie TV ekranų smarkiai auga. Nuo vasaros laikas prie ekranų padidėjo nuo 3 val. 12 min. iki 3 val. 50, tai yra penktadaliu.

„Palyginti su šia vasara, laiko prie ekranų jau praleidžiama geru pusvalandžiu daugiau, tikėtina, kad nuo šio šeštadienio įvedamas karantinas šį laiką dar labiau pagausins, o piką, prognozuojame, pasieks, lapkričio-gruodžio mėnesiais“, – sakė Lina Petraitienė, „Kantar“ media tyrimų ir įžvalgų vadovė.

Lyderiai lieka tie patys

Lietuvos TV rinkos lyderiai, „Kantar“ duomenimis, išlieka tie patys: TV3, LNK ir LRT Televizija.

„Kiekvieno iš šių kanalo auditorijos dalis (share) svyruoja tarp 13-15 proc. viso žiūrėto laiko, tad konkurencija tarp šio topo trejetuko išlieka stipri. TV3 santykinai aukštesnius auditorijos rodiklius turi darbo dienomis su savo žinių laidomis, taip pat geras pozicijas užima jų įsitvirtinusi penktadienio šeimos filmo tradicija; LNK laimi sekmadieniais su sėkmingai startavusiu muzikiniu „Kaukės“ projektu, tvirtai atrodo su pokalbių ir TV žurnalų laidomis; o LRT Televizijai daug reitingo taškų pelno sporto varžybos ir pramoginės laidos  „Auksinis protas“ ir „Šok su žvaigžde“, – stipriausius rudens TV sezono starto momentus vardijo L. Petraitienė.

Pasak jos, daugiausia pozicijų TOP20, šešios (t.y. beveik trečdalis), šį rudenį tradiciškai tenka filmams. TOP trejetuke patenka transliacijos iš filmų, pramoginių laidų ir žinių kategorijų. Į dešimtuką patenka TV žurnalai ir pokalbių laidos bei sporto rungtynių transliacijos.

„Analizuojant šio rudens starto topą, matome, kad aukštą 10 proc. reitingą sugeba pasiekti įvairaus formato transliacijos – tai gali būti ir žinios, ir muzikinis projektas, ir filmas. Vis dėlto, filmai panašu kol kas atneša topui daugiausia reitingų taškų“, – sakė L. Petraitienė.

„Kantar“ Media Day šių metų tyrimo duomenimis, TV ekranams tenka 41 proc. viso medijų laiko.

Rudens starto TOP20 transliacijų

  TRANSLIACIJA KANALAS ŽANRAS REITINGAS %
1 LEDYNMETIS. SUSIDŪRIMAS TV3 FILMAS 11
2 KAUKĖS LNK PRAMOGINĖ LAIDA 10
3 TV3 ŽINIOS TV3 ŽINIOS 9.9
4 LEDYNMETIS. ŽEMYNŲ ATSIRADIMAS TV3 FILMAS 9.3
5 LEDYNMETIS TV3 FILMAS 9.2
6 LEDYNMETIS 2. EROS PABAIGA TV3 FILMAS 9
7 KK2 LNK TV ŽURNALAS 8.8
8 MONSTRŲ UNIVERSITETAS TV3 FILMAS 8.6
9 NUO…IKI LNK TV ŽURNALAS 8.3
10 AUKSINIS PROTAS LRT Televizija TV ŽAIDIMAS 8.1
11 EUROLEAGUE/VALENCIA-ŽALGIRIS LRT LRT Televizija SPORTO RUNGTYNĖS 7.9
12 BUČIUOJU. RŪTA LNK POKALBIŲ LAIDA 7.9
13 FARAI TV3 DOKUMENTINĖ DRAMA 7.9
14 GERO VAKARO ŠOU TV3 HUMORO LAIDA 7.9
15 EUROLEAGUE/ANADOLU EFES-ŽALGIRIS LRT LRT Televizija SPORTO RUNGTYNĖS 7.7
16 KK2 PENKTADIENIS LNK TV ŽURNALAS 7.6
17 ŠOK SU ŽVAIGŽDE LRT Televizija PRAMOGINĖ LAIDA 7.5
18 IŠVIRKŠČIAS PASAULIS. 2 RODYMAS TV3 FILMAS 7.4
19 PRIEŠ SROVĘ TV3 PUBLICISTIKA 7.4
20 LNK ŽINIOS LNK ŽINIOS 7.2

Šaltinis: „Kantar“ TV auditorijos tyrimas, 2020 m. rugsėjis-spalis

 

Apie „Kantar“

„Kantar“ yra viena didžiausių pasaulyje duomenų, įžvalgų ir konsultacijų bendrovių, vienijanti specialistus daugiau nei 90 šalių. „Kantar“ yra ekspertai inovacijų, prekės ženklų, komunikacijos, vartotojų elgsenos ir kitose srityse. Savo klientams bendrovė padeda identifikuoti svarbiausius jų veiklos aspektus, atskleisti dar neišnaudotą potencialą ar pastebėti kritinius momentus bei tinkamai į juos reaguoti.

 

Jums gali patikti