Naujienų portalas

Kaip diena, taip naujiena! Facebook naujovės 2019-aisiais verslui.

Praėjo vos keli mėnesiai, o 2019 – ieji žengia koja kojon su įvairiomis naujovėmis. Ypatingai tokie pokyčiai gali būti svarbūs versle. Sparčiai keičiasi ne tik rinka, bet ir vartotojų norai. Intensyvėjant gyvenimo tempams, dažnai nebesuspėjame įvertinti mums siūlomų produktų, todėl reikia galvoti apie alternatyvas. Išeičių šiam galvosūkiui išspręsti nemažai pažėrė Facebook.

Produkto žyma

Facebook ir Instagram tapo darniu duetu siekiant apsipirkimą padaryti interaktyviu ir daug patrauklesniu nei pastarasis buvo iki šiol. Atsirado galimybė prekės ženklo Instagramo paskyroje talpinamose istorijose pridėti produkto žymą ir net tokiu būdu įsigyti siūlomą produktą.

Interaktyvios vizualizacijos

Dar daugiau, sustiprinti interakyvios vizualizacijos pojūčiai leis net išbandyti produktą. Įsijungiate Facebook platformoje kamerą ir galite išbandyti norimos spalvos lūpdažio toną arba „pasimatuoti“ patikusius akinius. Tokiu būdu suteiksite galimybę pirkėjui išbandyti produktą neišėjus iš namų. Facebook taip pat turi istorijų funkciją, kuri leis apžiūrėti prekę tokiu pat būdu, kaip siūlo Instagram.

Programėlių testavimo galimybė

Taip pat Facebook turi pasiūlymų ir žaidimų programėlėms. Dabar žaidimų programėles galima išbandyti prieš jas instaliuojant, taip išvengiant nenaudingo ar jums nepatrauklaus produkto ir tokiu būdu sutaupant jūsų telefono įrenginio atmintį.

Rekomendacijos

Reikia nepamiršti ir galimybės pirkėjui palikti rekomendaciją. Juk ir perkant prekę „gyvai“ dažnai tariamės ar konsultuojamės su pažįstamais dėl vieno ar kito daikto, paslaugos. Įsivaizduokite, kaip sunku nuspręsti to negalint įvertinti realiai. Būtent galimybė palikti rekomendaciją šį trūkumą panaikina ir galite susidaryti įspūdį apie produktą net nepadarius skambučio draugui.

Kitos naujovės

Verslo paskyros taip pat buvo adaptuotos, atsižvelgiant į Facebook platformos galimybes tam, kad būtų paprasčiau juos valdyti naudojantis šios programėlės įrankiais. Galutinei optimizacijai buvo pasitelkiami video siužetai. Net jeigu neturite tam produktui reklamuoti skirto video, Facebook nuo šiol pasiūlys, kaip nuotrauką padaryti tokia pat interaktyvia kaip ir video (pvz., pridėti grafinį vaizdą).

Įsivaizduokite, kad verslo puslapiams netgi nereikės daryti papildomos analizės, kaip reklama Facebook‘e paveikė vartotojus. Tai už jus padarys pat Facebook, suskaičiavęs produkto pardavimą po ištirto produkto pasiekiamumo.

Atrodo, kad tai tik keletas iš siūlomų naujovių ir dar daug kitų atsiras visai netolimoje ateityje. Visas išvardytas paliekame jūsų „teismui“ ir galutiniam įvertinimui. Siūlome įvertinti šias naujas galimybes, nes nė kiek neabejojame, kad jos pasiteisins jūsų vystomame versle.

Jums gali patikti