Naujienų portalas

Viskas, ką jums reikia žinoti apie naujausią Google paieškos algoritmo atnaujinimą

2018 m. dar rugpjūčio 1 d. korporacija Google savo paieškos sistemoje įdiegė rezultatų reitingavimo algoritmo pakeitimus, kuriuos įvardino kaip reguliarų atnaujinimą. Pakeitimai pilnu pagreičiu pradėjo veikti maždaug per savaitę, tačiau panašu, kad bent jau bendruoju mastu įtakos padarė mažai.

Atnaujinimą nagrinėję analitikai išsiaiškino, kad kai kurios industrinės šakos patyrė šiek tiek didesinius pokyčius reitingavimo sistemoje. Pateikiame svarbiausias detales apie naujausią šio paieškos giganto algoritmo versiją.

Kaip jis vadinamas?

Gyvenimas Google nebūtų toks linksmas, jei kiekvienas projektas neturėtų kokio nors gyvūno pavadinimo. Tačiau šį kartą rinkdama pavadinimą Google nešmaikštavo, bet tai nereiškia, kad taiklaus vardo atnaujinimui nesugalvojo vartotojai. Daugelis jį vadina “Medic Update” (angl. „Medikų atnaujinimas“), nes didžiausią įtaką pajuto svetainės, susijusios su medicina ir sveikata.

Koks tikslas?

Kalbant apie naująją algoritmo versiją, jos paleidimo į dienos šviesą tikslas nėra iki galo aiškus. Google kompanija daugybę kartu yra pareiškusi, kad reguliariai išleidžia atnaujinimus, siekdami užtikrinti, kad  internetas būtų „sąžininga ir subalansuota erdvė.“ Toks abstraktus teiginys neįtikino vartotojų, kurie kartu su analitikais išsiaiškino, kad šis atnaujinimas, vienaip ar kitaip palietęs daugmaž visus, didžiausią įtaką padarė kelioms konkrečioms sritims.

Siekdama nuraminti vartotojus Google pabrėžia, kad po šio atnaujinimo svetainių kūrėjamas nieko nereikia daryti. Pasak kompanijos atstovų, jų tikslas yra ne ką nors nubausti, o labiau “apdovanoti” tuos, kurie anksčiau buvo mažiau įvertinti.

Kam padarė įtaką?

Nors Google kelis kartus pareiškė, kad nebuvo konkrečios srities, kuriai buvo skirtas šis algoritmo atnaujinimas, tačiau pastebėta, kad labiausiai prie to prisitaikyti turėjo svetainės, susijusios su medicina, sveikata ir taip vadinamos “Your money or your life” (YMYL) svetaines. Šių svetainių turinys sutelktas į vartotojų finansinę, psichologinę ir fizinę gerovę.

Žaidimų, B2B (verslas verslui) ir e-komercijos svetainės taip pat pajuto algoritmo atnaujinimo poveikį. Dauguma e-komercijos svetainių vienokiu ar kitokiu būdu yra susijusios su medicinos ir sveikatos sritimis.

Ką galima padaryti?

Nors Google kaip visuomet tikina, kad nėra nieko, ką galėtumėte padaryti, norėdami pagerinti savo poziciją po šio atnaujinimo, tačiau tai ne visai tiesa. Visada yra kažkas, ką galima išbandyti. Šiuo atveju geriausia būtų sutelkti dėmesį kuriant stipresnį turinį, artimesnį tam, ko ieško vartotojai. Panašu, kad Google labiausiai vertina svetainės turinio tikslą. Taigi, jei po paskutinio atnaujinimo įmonės nori išvengti ženklaus kritimo paieškoje, būtų protinga savo esamą ir naujai kuriamą turinį kuo labiau suderinti su tuo, ko konkrečioje sferoje ieško vartotojai. Akivaizdu – aktualumas vartotojui yra vienas svarbiausių dalykų.

Apie atnaujinimus pasakojo Google ekspertas Andrius Kupstaitis.

Jums gali patikti