Naujienų portalas

TV3 – įtakingiausias žiniasklaidos prekės ženklas Baltijos šalyse!

Rygoje vykusio rinkodaros ir reklamos profesionalų forumo „Baltic Brand Forum 2019“ metu prekės ženklų apdovanojimų ceremonijoje televizijos kanalas TV3 buvo pripažintas kaip įtakingiausias žiniasklaidos prekės ženklas Baltijos šalyse.

„DDB Latvia“ ir „Kapitāls Networks“ prekių ženklų rinkimus organizuoja jau 15 metų. Organizatoriai minėdami penkioliktąją sukaktį, pirmą kartą surengė prekių ženklų apdovanojimus Baltijos šalių lygiu. Prekių ženklai varžėsi 8 skirtingose kategorijose kiekvienoje šalyje (Lietuva, Latvija ir Estija) atskirai ir bendrai Baltijos šalyse. TV3 prekės ženklas gavo net 3 apdovanojimus: „Įtakingiausias žiniasklaidos prekės ženklas Lietuvoje“, „Įtakingiausias žiniasklaidos prekės ženklas Latvijoje“ ir „Įtakingiausias žiniasklaidos prekės ženklas Baltijos šalyse“. Estijoje TV3 prekės ženklas užėmė 3 vietą.

Prekės ženklų rinkimai yra paremti išsamiais žmonių gyvenimo būdo ir prekės ženklų tyrimais, atliekamais Baltijos šalyse.

„Mes nuoširdžiai džiaugiamės, kad TV3 tapo įtakingiausiu žiniasklaidos prekės ženklu Baltijos šalyse. Tai patvirtina mūsų žiūrovų pasitikėjimą kanalu, jo turiniu ir prekės ženklo vystymusi. Norėdami sustiprinti savo pozicijas, mes nuolatos stengiamės žiūrovui pasiūlyti įdomų, unikalų, įtraukiantį turinį – vietinius televizijos serialus ir laidas, profesionalias ir objektyvias žinias, taip pat geriausius užsienio filmus ir laidas. Iki metų pabaigos TV3 žiūrovai taip pat pamatys kanalo vizualinio identiteto pokyčius “, – apdovanojimą atsiėmęs kalbėjo„ All Media Baltics“ grupės generalinis direktorius Christian‘as Antingas.

Christian‘ui antrino ir Mindaugas Rakauskas, TV3 komercijos direktorius, atsiėmęs Lietuvai skirtą apdovanojimą: „Jau penkiolika metų esame žiūrimiausias televizijos kanalas Lietuvoje. Tai reiškia, kad esame ir mylimi, ir reikšmingi rinkoje. Tai džiugina ir įpareigoja dar labiau stengtis. Nuoširdžiai dėkojame žiūrovams už lojalumą ir įvertinimą, o kolegoms ir partneriams – už įžvalgumą ir kasdienes pastangas būti aktualiais, įdomiais, tikrais rinkos lyderiais“.

Kaip sakė „Baltic Brand forum 2019“ reginio organizatorius ir agentūros „DDB Latvia“ vadovas Andris Rubīns, būti įtakingiausiu prekės ženklu rinkoje yra didelis laimėjimas. Tai reiškia ne tik aukštą produkto ar paslaugos įvertinimą, bet ir teigiamas emocijas bei nusiteikimą toliau likti lojaliu prekės ženklui. Auditorija yra ištikimesnė stipriems prekės ženklams, o prekės ženklo gerbėjai aktyviau rekomenduoja šiuos prekės ženklus draugams ir pažįstamiems. Pasaulyje, kuriame lengva bet ką nukopijuoti, tik prekės ženklas užtikrina tvarumą ir neribotas augimo galimybes.

Prekių ženklų rinkimai organizuojami nuo 2004 m. Tyrimus vykdo „DDB Consulting“ bendradarbiaudama su „RAIT Custom Research Baltic“ ir žurnalu „Kapitāls“. Šiais metais prekės ženklai buvo renkami šiose kategorijose: „Įtakingiausias žiniasklaidos prekės ženklas“, „Žaliausias prekės ženklas“, „Geriausias Baltijos šalių  „Start-Up‘as“ ir k.t.

„All Media Baltics“ grupei priklauso UAB „All Media Lithuania“, valdanti televizijos kanalus TV3, TV6 ir TV8, radijo stotį „Power Hit Radio“, naujienų portalą tv3.lt, didžiausią Baltijos šalyse vaizdo transliacijų internetu platformą „TVPlay“ ir „TVPlay Premium“ bei skaitmeninę palydovinę televiziją „TVPlay Home“.

Jums gali patikti