Naujienų portalas

A.Juknevičius – apie nematomą Dakaro pusę: už padangą smėlynuose gresia tūkstantinės baudos, ateityje – dėmesys elektromobiliams

Dakaro ralis – neabejotinai didžiausias ir daugiausia pasaulinio dėmesio sulaukiantis automobilių sporto renginys metuose. Galingi bolidai, dulkėti greičio ruožai, ekstremalios situacijos – visa tai adrenalino mėgėjams gniaužia kvapą ir neleidžia pamiršti Saudo Arabijoje vykusių lenktynių emocijos net šioms pasibaigus.

Dar prieš mėnesį sportinių automobilių išjudintą dykumų smėlį šiandien vėl tyliai pusto laukiniai vėjai – smėlynai atrodo tarsi žmogaus nepaliesti. Darna su gamta – vienas didžiausių Dakaro prioritetų, kasmet lenktynėse vis labiau akcentuojamos aplinkosaugos temos, vis daugiau dėmesio skiriama pavojingųjų automobilinių atliekų tvarkymui – jų per kelias lenktynių savaites susikaupia didžiuliai kiekiai.

 Komandos skatinamos atsigręžti į ekologiją, motyvuojamos imtis inovatyvių sprendimų, ieškoti tvaraus ryšio su gamta. Prognozuojama, kad per artimiausius kelerius metus galimas reikšmingas lūžis lenktynėse naudojamos technikos srityje – komandos ima orientuotis į naujos kartos, aplinką tausojančius elektra varomus automobilius.

Apie tai interviu žemiau pasakoja ir Dakaro senbuvis, 12 kartų lenktynėse dalyvavęs ir šiemet 23 vietą su Dariumi Vaičiuliu iškovojęs „Kreda“ komandos narys Antanas Juknevičius. Pasak jo, Dakaras aplinkosaugai kelia labai aukštus reikalavimus, kasmet lenktynėse ši tema tampa vis aktualesnė.

 

Jums gali patikti