Panevėžio mokytojų stažuotė Japonijoje sukėlė nemažai diskusijų ir atskleidė ne itin malonias detales. Mokytojai, dalyvavę šioje stažuotėje, susidūrė su įvairiais iššūkiais ir nepatogumais, kurie kėlė abejonių dėl tokio projekto naudos ir organizavimo kokybės.
Stažuotės metu mokytojai turėjo galimybę susipažinti su Japonijos švietimo sistema, tačiau kai kurie dalyviai teigė, kad programa buvo prastai organizuota. Jie skundėsi dėl neaiškių tikslų, nepakankamo pasiruošimo ir neadekvataus laiko paskirstymo. Be to, kai kurie mokytojai jautėsi nepatogiai dėl kultūrinių skirtumų ir kalbos barjero, kurie apsunkino bendravimą ir mokymąsi.
Taip pat buvo išreikštas nepasitenkinimas dėl finansinių klausimų. Kai kurie mokytojai teigė, kad jiems nebuvo tinkamai kompensuotos kelionės išlaidos, o tai sukėlė papildomų finansinių sunkumų. Be to, buvo pastebėta, kad kai kurie dalyviai nebuvo tinkamai informuoti apie stažuotės sąlygas ir reikalavimus, kas sukėlė papildomų nesusipratimų.
Šios problemos atskleidė, kad tokios tarptautinės stažuotės reikalauja kruopštaus planavimo ir aiškių tikslų nustatymo, kad būtų užtikrinta jų sėkmė ir nauda dalyviams. Panevėžio mokytojų patirtis Japonijoje parodė, kad būtina atidžiau vertinti tokių projektų organizavimą ir užtikrinti, kad jie atitiktų dalyvių lūkesčius bei poreikius.