Seimo narė Dovilė Šakalienė išreiškė nepritarimą siūlymui įvesti šaudymo pamokas mokyklose, pabrėždama, kad tokios iniciatyvos gali turėti neigiamą poveikį vaikų psichinei sveikatai. Ji akcentavo, kad vaikų ir suaugusiųjų psichologija skiriasi, ir kad šaudymo įgūdžiai nėra būtini vaikams. Šakalienė teigia, kad mokyklose turėtų būti skiriama daugiau dėmesio emociniam ugdymui bei konfliktų sprendimo įgūdžiams, kurie yra esminiai siekiant užtikrinti sveiką ir saugią mokymosi aplinką.
Be to, ji atkreipė dėmesį į tai, kad šaudymo pamokos gali skatinti smurtinį elgesį ir netinkamą ginklų naudojimą. Šakalienė ragina ieškoti kitų būdų, kaip ugdyti vaikų atsakomybę ir pilietiškumą, nesusijusių su ginklais. Ji siūlo daugiau dėmesio skirti programoms, kurios skatina bendradarbiavimą, empatiją ir taikų konfliktų sprendimą.
Šakalienės pozicija atspindi platesnę diskusiją apie švietimo sistemos vaidmenį formuojant vaikų vertybes ir įgūdžius. Daugelis ekspertų sutinka, kad mokyklos turėtų būti vieta, kur vaikai mokosi ne tik akademinių dalykų, bet ir socialinių bei emocinių įgūdžių, kurie yra būtini sėkmingam gyvenimui. Šiuo metu daugelyje šalių vyksta diskusijos apie tai, kaip geriausiai integruoti šiuos aspektus į mokymo programas, siekiant užtikrinti, kad vaikai būtų pasirengę susidoroti su šiuolaikinio pasaulio iššūkiais.
Be to, Šakalienės nuomonė atspindi ir platesnę diskusiją apie ginklų kultūrą visuomenėje. Daugelyje šalių vyksta debatai apie tai, kaip sumažinti smurtą ir užtikrinti saugumą, ir šie klausimai dažnai susiję su ginklų prieinamumu ir naudojimu. Šakalienė ragina ieškoti alternatyvių būdų, kaip ugdyti vaikų atsakomybę ir pilietiškumą, pabrėždama, kad tai galima pasiekti per švietimą ir socialines programas, kurios skatina taiką ir bendradarbiavimą.