Lietuvoje vis dažniau susiduriama su situacijomis, kai tarnybų veikla tampa neefektyvi ir net absurdiška. Tai kelia visuomenės nepasitenkinimą ir pasitikėjimo praradimą valstybinėmis institucijomis. Vienas iš tokių atvejų yra susijęs su biurokratinių procedūrų vilkinimu, kai paprasti klausimai sprendžiami mėnesiais ar net metais.

Dažnai pasitaiko, kad skundai ar prašymai, pateikti įvairioms tarnyboms, lieka be atsako arba atsakymas būna neadekvatus. Tai ypač aktualu socialinės apsaugos, sveikatos priežiūros ir kitose srityse, kuriose žmonės tikisi greitos ir efektyvios pagalbos.

Be to, neretai tarnybos tarpusavyje nesusikalba, o tai dar labiau apsunkina situaciją. Pavyzdžiui, vienos institucijos sprendimai gali prieštarauti kitos institucijos veiksmams, o tai sukelia painiavą ir neaiškumą.

Visuomenė tikisi, kad bus imtasi priemonių šiai problemai spręsti, nes dabartinė situacija ne tik kenkia žmonių pasitikėjimui, bet ir trukdo efektyviai valdyti valstybę. Reikalingi pokyčiai, kurie leistų tarnyboms veikti sklandžiau ir efektyviau, užtikrinant, kad piliečių interesai būtų tinkamai atstovaujami ir ginami.