Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Pirmąją Naujųjų metų dieną Bendrasis pagalbos centras (BPC) sulaukė beveik 8,3 tūkstančio skambučių, o tai rodo, kad net ir šventiniu laikotarpiu žmonės aktyviai kreipiasi pagalbos įvairiais klausimais. Šis skambučių srautas yra įprastas tokiomis dienomis, kai padidėja nelaimingų atsitikimų ir sveikatos problemų skaičius dėl šventinių renginių, fejerverkų naudojimo ir padidėjusio alkoholio vartojimo.

BPC darbuotojai, dirbantys visą parą, sugebėjo operatyviai reaguoti į kiekvieną iškvietimą, užtikrindami, kad pagalba būtų suteikta laiku. Tai yra svarbu, nes greita reakcija gali išgelbėti gyvybes ir sumažinti nelaimingų atsitikimų pasekmes. Dažniausiai skambinta dėl sveikatos problemų, tokių kaip širdies priepuoliai, apsinuodijimai ar traumos, taip pat dėl eismo įvykių, kurie dažnai pasitaiko dėl slidžių kelių ir neatsargaus vairavimo.

Be to, BPC primena, kad svarbu skambinti tik esant realiam poreikiui, kad pagalba galėtų būti suteikta tiems, kam jos labiausiai reikia. Nepagrįsti skambučiai gali užimti linijas ir trukdyti tiems, kuriems pagalba yra būtina. Todėl visuomenė raginama būti atsakinga ir įvertinti situacijos rimtumą prieš skambinant pagalbos tarnyboms.

BPC taip pat nuolat tobulina savo sistemas ir darbuotojų mokymus, siekdami užtikrinti dar efektyvesnį reagavimą į skubius iškvietimus. Technologijų pažanga leidžia greičiau nustatyti skambinančiojo vietą ir perduoti informaciją atitinkamoms tarnyboms, tokioms kaip greitoji medicinos pagalba, policija ar ugniagesiai gelbėtojai. Tai padeda sutrumpinti reagavimo laiką ir padidinti pagalbos efektyvumą.