Techninis gedimas Vilniaus oro uoste sutrikdė turistų kelionę į Egiptą

Šeštadienio rytą Vilniaus oro uoste kilo nesklandumų, kai lėktuvas, turėjęs skristi į Egiptą, nepakilo. Keleiviai buvo informuoti apie techninius gedimus, dėl kurių skrydis buvo atidėtas. Oro linijų bendrovė užtikrino, kad deda visas pastangas, siekdama kuo greičiau išspręsti problemą ir užtikrinti keleivių saugumą. Keleiviai buvo aprūpinti maistu ir gėrimais, o kai kuriems buvo pasiūlyta alternatyvių skrydžių galimybių. Oro uosto atstovai atsiprašė už nepatogumus ir pažadėjo, kad situacija bus išspręsta kuo greičiau.

Incidento detalės

Kaip paaiškėjo vėliau, skrydį VLN-8574 į Hurgados kurortą Egipte vykdė „GetJet Airlines” bendrovė, aptarnaujanti daugelį čarterinių skrydžių iš Lietuvos į populiarius turistinius regionus. Pasak oro uosto šaltinių, techninis gedimas buvo susijęs su lėktuvo hidrauline sistema, kurios patikrinimas ir remontas užtruko ilgiau nei tikėtasi.

Skrydis, turėjęs išvykti 6:20 val. ryto, buvo atidėtas neribotam laikui, o maždaug 150 keleivių, tarp kurių buvo ir šeimos su mažais vaikais, liko laukti oro uosto išvykimo salėje.

Keleivių reakcija

„Jau buvome įlaipinti į lėktuvą, kai po 40 minučių laukimo kapitonas pranešė apie techninę problemą ir paprašė visų grįžti į terminalą,” – pasakojo keleivis Tomas iš Kauno, vykęs atostogauti su šeima.

Socialiniuose tinkluose keleiviai dalinosi savo patirtimi – kai kurie reiškė nepasitenkinimą dėl ribotos informacijos, kiti dėkojo oro uosto personalui už operatyvų reagavimą ir rūpestį.

Oro linijų veiksmai

„GetJet Airlines” atstovė Ieva Paulauskienė patvirtino, kad bendrovė organizavo alternatyvų orlaivį iš Varšuvos, kuris atvyko į Vilnių apie 14 val. Keleiviams buvo išdalinti 400 eurų vertės kompensacijų kuponai pagal ES reglamentą Nr. 261/2004, reglamentuojantį keleivių teises skrydžių atšaukimo atvejais.

Bendrovė taip pat užtikrino, kad visi keleiviai, nusprendę tęsti kelionę, pasieks savo galutinį tikslą Egipte su minimaliu vėlavimu, o viešbučiai buvo informuoti apie vėluojančius turistus.

Kada saugumas svarbiau už punktualumą

Šis incidentas primena, kad aviacijos saugumas visada lieka prioritetu, nepaisant komercinių ar patogumų aspektų. Lietuvos transporto saugos administracijos duomenimis, 2022 metais Lietuvos oro uostuose buvo užfiksuota 17 panašių techninių incidentų, dėl kurių buvo atidėti skrydžiai.

Nors tokios situacijos kelia nepatogumų keleiviams, griežta orlaivių techninė kontrolė ir saugumo protokolai užtikrina, kad Lietuvos aviacijos saugumo statistika išlieka viena geriausių Europoje. Galbūt šeštadienio ryto įvykiai Vilniaus oro uoste dar kartą patvirtina seną aviatorių posakį – geriau vėluoti į šį pasaulį, nei per anksti atvykti į kitą.