Naujienų portalas

Lengvas būdas išgarsėti: 5 patarimai, kaip sulaukti daugiau dėmesio „TikTok“

Bendravimo internete formos nuolat kinta: dar prieš dešimtmetį tinklaraščiai buvo populiarumo viršūnėje ir atrodė, kad jie yra ateitis. Ši bendruomenė net įsteigė sau šventę – Tarptautinę tinklaraštininkų dieną, kuri minima birželio 14-ąją. Visgi viskas apsivertė ir žmonės iš asmeninių svetainių išsikraustė į socialinius tinklus. Šiandien jau nereikia kurti ir išlaikyti savo asmeninės svetainės, kad taptumėte populiariu, o vieną tiesiausių kelių į žvaigždes nutiesė rinkos chuliganu tituluojamas „TikTok“.
„Socialiniai tinklai žmonėms atvėrė galimybes savo gyvenimais, patirtimis ir nuomonėmis dalintis su dar platesne auditorija, o tarp socialinių tinklų platformų įsiplieskusi arši kova dėl būvio šiandien leidžia žvaigžde tapti kiekvienam. Tam puikiai tinka „TikTok“, kuris išsiskiria ne tik turiniu, bet ir unikaliu algoritmu, leidžiančiu minimaliomis pastangomis pasiekti didelę auditoriją“, – sako „Telia“ socialinių tinklų vadovas Artūras Samoilenko.
Vos per kelerius metus į socialinių tinklų viršūnę šovęs „TikTok“ tapo vieta, kur žmonės linksminasi, juokiasi, o taip pat dalinasi patarimais, supažindina su naujovėmis – ir visa tai telpa į vienos minutės vaizdo įrašus. Tad ką daryti, kad būtent jūsų vaizdelis šmėžuotų tūkstančių „TikTok“ naudotojų ekranuose? A. Samoilenko dalinasi penkiais naudingais patarimais.
Kurkite turinį, kuris įdomus jums
Vienas geriausių būdų užmegzti ilgalaikį, nuoširdų ryšį su auditorija – tai rasti žmones, kuriems įdomūs tie patys dalykai, kaip ir jums. Galbūt jūs daug sportuojate, mėgstate azartą ar domitės naujovėmis? Esate grožio guru ir vis išbandote skirtingus produktus? O gal turite puikų humoro jausmą? Kad ir kas tai būtų, išlikite savimi ir kurkite tokį turinį, kuris įdomus jums.
Ne mažiau svarbu burti savo bendruomenę ir palaikyti su ja artimą ryšį. Bendravimas su auditorija, atsakymas į jų komentarus, atsižvelgimas į jų norus – visa tai įtraukia gerbėjus laukti naujų „TikTok“ vaizdo įrašų, nes jie jaučiasi jūsų bendruomenės dalimi.
Neatsilikite nuo tendencijų
Jūsų tikslas – pritraukti žiūrovus, o tai lengviausia pasiekti sekant populiarias tendencijas, madas. Jos vertinamos ir atnaujinamos kiekvieną savaitę, o kai kurios užsilieka ir gerokai ilgiau. Sekite tai, kas populiaru dabar, kurkite savo išskirtines teminių vaizdo įrašų versijas – kas žino, gal net pats sukursite naują mados klyksmą?
Štai keletas aktualių temų, kurios 2021-aisiais dar neatsibos ir gali tapti jūsų atspirties tašku:
–      Dalykai, kuriuos galite veikti namuose;
–      Epizodiniai vaizdeliai;
–      Juokingi vaizdo įrašai, interneto memai su grotažyme #memes;
–      Duetai su draugais ir garsenybėmis.
Naudokite populiarius garso takelius
„TikTok“ algoritmas ypatingai gerai vertina muzikinius, specialiai šiai platformai sukurtus, takelius. Tą patį garso takelį naudojantys žmonės gali lengviau rasti vienas kito įrašus sraute, todėl kuo daugiau žmonių naudoja tą patį takelį, tuo didesnė galimybė būti pastebėtam.
„Svarbu pasirinkti garso takelį, kuris geriausiai atitinka jūsų „TikTok“ įrašo nuotaiką. Muzika nebūtinai turi užgožti paties vaizdo įrašo garsą – „TikTok“ galima derinti garsumo lygius, naudoti garso efektus, todėl jei turite kažką svarbaus pasakyti, bet norite foninio garso, pasinagrinėkite šias funkcijas“, – pataria A. Samoilenko.
Daina turėtų būti įdomi, ritmiška, atitinkanti jūsų vaizdo įrašą. Jeigu žiopčiojate pagal muzikinio takelio žodžius, įsitikinkite, kad jūsų lūpų judesiai sutampa su daina – taip tikrai sužavėsite auditoriją.
Naudokite grotažymes
Grotažymės (angl. hashtag, #) – tai socialiniuose tinkluose naudojamas būdas priskirti savo įrašus konkrečiai temai. Žiūrovui, kurį domina konkreti tema ar tam tikro pobūdžio vaizdo įrašai, nereikia klaidžioti tarp milijonų vaizdo įrašų, užtenka į paiešką įvesti jį dominančios temos grotažymę. Žinoma, įdomų turinį galima užtikti ir be grotažymių, bet jos viską gerokai palengvina.
Venkite grotažymių, kurias naudoja visi, tokių kaip #fyp ar #ForYouPage – kaip jau minėjome, svarbu rasti savo bendraminčių, kurie žiūrėtų ir domėtųsi būtent jūsų turiniu. Taip pat svarbu naudoti optimalų grotažymių skaičių. Viena ar dvi vargu ar ką pakeis, o daugiau nei 7 grotažymės gali sutrikdyti algoritmą, todėl rekomenduojama vienam „TikTok“ įrašui priskirti 3–5 grotažymes.
Išlaikykite pastovumą
Socialinių medijų platformos vertina kūrėjus, kurie turinį kuria nuolat – tai pagyvina platformą ir leidžia nuolat pasiūlyti naujų vaizdelių visiems vartotojams. Žinoma, ne mažiau svarbi ir kokybė, todėl pasistenkite rasti aukso vidurį, atsižvelgdami į savo laiką ir galimybes.
„Periodiškai keliamas turinys padeda pritraukti ir išlaikyti auditoriją. Dar geriau, jei galite nusistatyti konkrečias dienas, kada skiriate laiko kurti ir įkelti „TikTok“ turinį – jūsų sekėjai prisimins, kad tuo metu gali laukti naujo turinio, o nepamatę jo savo sraute ateis tiesiai į jūsų profilį“, – pastebi „Telia“ socialinių tinklų vadovas.
Galiausiai, atminkite, kad kiekvienas kūrėjas yra unikalus, įskaitant ir jus. Taigi būkite kitokie, išskirtiniai, drąsūs, įdomūs ir pasieksite savo „TikTok“ Olimpo viršūnę.
Jums gali patikti